Varaus- ja peruutusehdot
Holiday Linnunlahden huoneistojen varaus- ja peruutusehdot
1. Soveltamisala ja erityisehdot
Näitä ehtoja sovelletaan yksittäisiin majoitusvarauksiin, ellei erityistä sopimusta ole laadittu. Nämä ehdot eivät kuitenkaan koske yksittäisten henkilöiden tekemiä varauksia, mikäli varaus tehdään ryhmälle, jonka koko on yli 10 henkilöä.
Holiday Linnunlahdella on oikeus käyttää näistä ehdoista poikkeavia erityisehtoja, jos erityisehtojen käyttö on perusteltavissa juhlapyhien, hotellikohtaisten erityistapahtumien, sesonkivaihteluiden tai muiden majoitukseen liittyvien asioiden vuoksi.
2. Varaus ja vahvistus
Varauksen yhteydessä sinun on ilmoitettava nimesi, asuinosoitteesi, puhelinnumerosi, henkilömäärä, saapumis- ja lähtöajankohta sekä mahdolliset mukaan tulevat lemmikit.
Huoneistojamme voi varata vain majoittumiseen. Holiday Linnunlahti Oy on oikeutettu perumaan varauksen, joka on tehty huoneistossa/alueella tapahtuvaan kokoontumiseen/juhlimiseen. Huoneistossa saa oleskella vain huoneistoon ilmoitetut/kirjautuneet henkilöt. Vieraista on sovittava etukäteen ennen varauksen alkamista.
Varaus sitoo hotellia, kun se on vahvistettu kirjallisesti tai esimerkiksi sähköpostitse/tekstiviestillä. Varauksen sitovuudesta edellytyksenä hotelli voi vaatia varauksen vahvistamisen luottokortilla tai varaus- tai etukäteismaksua. Mikäli käynti tapahtuu sopimuksen mukaisesti, vähennetään tämä summa maksun lopullisen suorituksen yhteydessä.
Oleskelun kesto
- Jos varaus on tehty määrätyksi ajanjaksoksi, sitoo tämä molempia osapuolia.
- Jos varaus on tehty suurin piirtein ilmoitetuksi ajanjaksoksi (esim. 1-2 viikon ajaksi), katsotaan sen olevan voimassa lyhimmän ilmoitetun ajanjakson, jonka jälkeen varauksen loppuaika on vahvistettava.
- Varauksen, joka on tehty epämääräiseksi ajanjaksoksi, katsotaan olevan voimassa klo 12.00 saakka tuloa seuraavana päivänä, jonka jälkeen sitä pidennetään yksi vuorokausi kerrallaan, jos huoneisto on vielä vapaana.
Mikäli asiakas päättää lähteä aikaisemmin, on tästä heti ilmoitettava hotellille.
3. Hotelliin saapuminen ja lähteminen
Huone on käytettävissäsi tulopäivänä klo 16.00 ja se on luovutettava lähtöpäivänä klo 12.00 mennessä. Hotellilla voi olla tästä poikkeavia tulo- ja lähtöaikoja.
4. Peruutus ja saapumatta jättäminen
Jos muuta ei ole sovittu varauksen yhteydessä tai valitsemaasi hintaan tai varausajankohtaan ei liity muita ehtoja, peruutus on tehtävä viimeistään varauksen alkamista edeltävänä päivänä klo 12.00 mennessä. Peruutukset tulee tehdä kirjallisesti sähköpostitse osoitteeseen sales@linnunlahti.fi
Yhden vuorokauden varauksissa:
Jos asiakas ei saavu paikalle, Holiday Linnunlahdella on oikeus veloittaa korvauksena vuorokauden hinta veroineen sekä muut mahdolliset varaukseen liittyvät lisäpalvelut.
Jos peruutat useampaa yötä koskevan varauksen alle kaksi vuorokautta ennen tulopäivää eikä huonetta saada myytyä edelleen, hotellilla on oikeus veloittaa koko varauksen arvo.
Peruutusehdot tapahtumien ja juhlapyhien aikana poikkeavat tavallisesta. Katso tapahtumien ja juhlapyhien aikaiset peruutusehtomme.
5. Lähtö ennen sovittua ajankohtaa
Jos lähdet pois ennen sovittua lähtöpäivää, on sinun ilmoitettava lähdöstäsi Holiday Linnunlahden vastaanottoon viimeistään klo 12.00 edeltävänä päivänä
Jos kysymys on useamman yön majoituksesta, sinun on maksettava sovittu hinta käyttämättä jääneeltä ajalta, ellemme saa sitä myytyä edelleen. Lähtö ennen sovittua ajankohtaa voi myös aiheuttaa muutoksen majoituksen kokonaishintaan.
6. Maksut
Holiday Linnunlahti Oy hyväksyy tavallisimmat maksukortit (ei diners). Hotelli ei kuitenkaan ole velvollinen hyväksymään ulkomaan valuuttaa, kuponkeja, shekkejä tai maksukortteja, jos hotelli itse ei ole tarjoutunut niin tekemään. Yritysten on kysyttävä mahdollinen laskutus etukäteen.
Jos huonetta ei ole maksettu ennakkoon, on huoneisto maksettava käteisellä tai luottokortilla hotelliin saavuttaessa. Holiday Linnunlahdella on oikeus tehdä kansainvälisten luottokorttien haltijoille varauksen yhteydessä veloitus ja ennakkovarmennus luottokortilta. Ennakkomaksuna luottokortilta voidaan veloittaa varauksen yhteydessä hotellin määrittämä varausmaksu, joka vähennetään lopullisesta laskusta.
7. Vastuu asiakkaan omaisuudesta
Asiakas on vastuussa omista matkatavaroistaan, ellei hotelli ole ottanut niitä säilytettäväksi. Jos hotelli ei vastaa säilytettäväksi otetuista matkatavaroista, hotellin tulee erikseen ilmoittaa siitä.
Holiday Linnunlahti Oy ei vastaa alueella olevan kulkuvälineen tai sen sisällä olevan omaisuuden vahingoittumisesta tai katoamisesta. Autot on hyvä pitää lukittuna ja merkityillä parkkipaikoilla.
8. Asiakkaan vastuu vahingosta
Asiakkaana vastaat tahallasi tai huolimattomuudellasi aiheuttamistasi vahingoista (kuten tupakoinnista huoneistossa), jonka sinä tai sinun vieraasi tai lemmikkieläimesi aiheuttavat huoneistolle tai alueen muille tiloille, siellä oleville huonekaluille tai varusteille sekä alueen muille asiakkaille tai heidän omaisuudelleen.
Vastuu vahingosta määräytyy yleisten vahingonkorvausta koskevien periaatteiden mukaan.
Asiakkaan on hyvä ilmoittaa heti huoneistoon saavuttuaan mahdollisista puutteista tai korjaamista vaatimista asioista, jos ne ovat siivoojalta jääneet huomaamatta. Tällöin ei tule väärinkäsitystä korvausvastuusta.
Online arvioinnit paikastamme


